ت
-
تقی پوریان، محمد جواد
طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]
ح
-
حاتمی نسب، سیدحسن
خوشهبندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]
ر
-
رادفر، رضا
الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
-
رحمتی، مریم
طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]
-
رفیعی، آذر
دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِشتُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]
-
رفیعی، سعیده
مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]
-
ریحانی، مریم
الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
ص
-
صالحی فیروزآبادی، گلسا
خوشهبندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]
ط
-
طهرانی، مجید
بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
ق
-
قاضی نوری، سید سپهر
الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
-
قانی، افسانه
دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِشتُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]
ک
-
کیا کجوری، داود
طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]
م
-
محمدی، محمدناهید
طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]
ن
-
نوایی، ترانه
بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد