نمایه نویسندگان

ت

  • تقی پوریان، محمد جواد طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]

ح

  • حاتمی نسب، سیدحسن خوشه‌بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه‌ موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]

ر

  • رادفر، رضا الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
  • رحمتی، مریم طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]
  • رفیعی، آذر دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِش‌تُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]
  • رفیعی، سعیده مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]
  • ریحانی، مریم الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]

ص

  • صالحی فیروزآبادی، گلسا خوشه‌بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه‌ موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]

ط

  • طهرانی، مجید بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

ق

  • قاضی نوری، سید سپهر الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
  • قانی، افسانه دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِش‌تُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]

ک

  • کیا کجوری، داود طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]

م

  • محمدی، محمدناهید طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]

ن

  • نوایی، ترانه بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]